Friday, December 3, 2010

jalan cari makan :)

salam buat semua pada 3/12/2010 aku dan kawan menaiki viva edy. seperti biasa kami makan di kedai di sunway apa nama tu aku lupa lah..... bidara.. selepas itu edy rakan mengajak kami ghost hunt pada mulanya biasalah kan tapi ada lak kawan tuh haish bukan apa terasa seram namun dia pegi jugak kami pergi empat rumah. trip kami di shah alam,bukit something lupa dekat gan tugu negara entah lah ni first time jugak ikut diaorang tapi yelah menimba pengalaman kan??

ni kat depan tapi kami semua tak boleh masuk sebab dah kunci kang panjat masuk lokap menceroboh rumah orangkan?
nilah depan tetapi kat tepi kiri kami tangkap tapi ada masalah teknikal tapi inilah hasilnya namun perjalanan kami diteruskan dengan seorang rakan kami tidak sihat dari minggu lepas namun alhamdullilah semua selamat sepanjang perjalanan kami :)..perjalanan kami diterus kan ke KL aku lupa lah mana edy bawak kita semua(maklumlah saya belum ada P) ahahah...tapi kami dah tiba cuma kami tidak boleh masuk ada anjing bukan seekor dua tapi berekor-ekor (sekumpulan) agak aggresif juga sebab mengejar kami didalam kereta..namun edy teringat lagi satu tempat di zoo negara dia atas sana mempunyai satu rumah..
 ini dia rumah ketiga.. tapi didalam gambar kami tidak boleh memasuki tempat ini sebabnya zink rumah ni patah ataupun edy kata mungkin ada orang sengaja patahkan supaya orang tak buat keje pelik lagi-lagi NGANKUNG hahah..



ini lah rupa rumah tersebut.. atas bukit macam kat kawasan berbukit..rumah ini unik sebab tempat letak keretanya di atas dan rumahnya dibawah seperti gambar diatas..seram itu amatlah terasa sebab gelap kan. dekat dengan zoo lagi..


 ini lah sudut penglihatan dari tepi...

ini lah kumpulam yang pergi ke tempat ini dan terima kasih kepada tembok depan rumah boleh kami bergambar..

 stoned hahah sebab dah malam kan mengantuk hahah..akhirnya kami balik dengan selamat terima kasih kepada semua farid,edy,ardika dan appl..kepada aton sian yer balik johor haha

No comments:

Post a Comment