Sunday, December 26, 2010

POOL

Hari itu kami semua pergi le POCKETS petaling jaya bermain pool. Satu meja berharga rm20. Nasib Aryton belanja sebabnya dia yang naik main pool.

begitu asyik dengan permainannya.

ini dia pemain profesional.

gambar ini aku ambil sehari selepas kami bermain pool. Aku saja menembak.Tempatnya di Sunway, Jasmine siapa sangka dalam Sunway ada kedai mamak.

Di Sunway aku melihat kasut-kasut semuanya ada promosi hebat.

ini pula gambar kami makan di SS13. Setelah penat bermain pool pada malam ini.

Ini pula kami di Boomtown, sekali lagi kami makan. Pada malam ini juga kawan aku ingin membuat bisnes.

Ini pula kami di Anggerik, bershisha. Memang penuh perut dengan air. Dari orang tak ramai sampai penuh di situ kami "berlepak" sambil mendengar tentang MLM dan berdiskusi agama,politik dan isu semasa.

Sampai aku tak tahu apa nak buat lama-lama. Lalu masa sudah suntuk kami semua pulang ke rumah.

ini adalah gambar yang aku edit. Motifnya nak buat efek 90an tetapi tidak jadi namun ini hasilnya

No comments:

Post a Comment